آنا یوردوموز مولی
مولی کندی ایله داها آرتخ تانیش اولاخ

 

دیگر ایتالیایی‌ها نمی‌توانند به داشتن خمیده‌ترین ساختمان دنیا یعنی برج پیزا با ۳/۹۷ درجه خمیدگی، افتخار کنند، چرا که در ابوظبی، ساخت آسمان خراشی ۳۵ طبقه، با ۱۸ درجه خمیدگی به پایان رسیده و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

این ساختمان با داشتن ۷۲۸ پنل شیشه‌ای، نمایی زیبا و انحنادار دارد. این ساختمان تنها قسمتی از پروژه ساخت یک شهرک دور مرکز نمایشگاه‌های ملی ابوظبی است.

برای اینکه این ساختمان در برابر نیروی جاذبه و وزش باد و امواج زلزله تاب بیاورد، ریشه‌ای ۳۰ متری برای آن در نظر گرفته شده است.

یک هتل پنج‌ستاره و دفاتر اداری، کاربری در این ساختمان است

 

 

 




ارسال توسط یوسف کریمی

بلاژویچ در اظهارنظری جالب: در کنار بسیجی ها به خط مقدم جبهه می روم !

بلاژویچ در اظهارنظری جالب: در کنار بسیجی ها به خط مقدم جبهه می روم !
مربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: «همراه با نیروهای بسیجی ایران با آمریکا می‌جنگم.»



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی

مهمترین دلایلی که بعضی از گیاهان دارویی را برای تقویت حافظه و رفع نسیان یا فراموشی مناسب ساخته است  

 

1- وجود مقادیر زیادی لیسیتین که یک چربی فسفر دار بوده و برای تقویت سیستم اعصاب مرکزی و قوای فکری بسیار ضروری وحیاتی می باشد .

 

2- بالا بودن میزان فسفر ، پتاسیم ، منیزیم ، اهک ، گوگرد ، کلر ، سدیم ، آهن در این گیاهان .

 

3-وجود خاصیت ضد افسردگی ،ضد ضعف عصبی و همچنین خاصیت کاهش دهنده علایم استرس (فشار روانی )در بعضی از این گیاهان.

 

4- طبیعت گرم و خاصیت تحریک کنندگی بالایی که در برخی از این گیاهان وجود دارد .کمک زیادی به تحریک مغز وقوای فکری و در نتیجه افزایش میزان بازدهی قسمتهایی که کار باز یابی و به خاطر سپاری اطلاعات در یافتی را بر عهده دارند

 

5-وجود مقادیر زیاد قند طبیعی در این گیاهان یا میوه ها ی که مغز بیشترین نیاز را به انها دارد .

 

6-اثر مستقیم و فوری گیاهان و میوه ها ی با طبیعت گرم در خنثی سازی علایم افسردگی ، ضعف اعصاب ،کندی ذهن ،پایین بودن عملکرد مغز و....و کمک به برطرف شدن این علایم .

 

 

بهترین گیاهان و میوه های مقوی حافظه:

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

 

 





تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:عکس,دیدنی,جالب,,
ارسال توسط یوسف کریمی


 

این مطلب برای پسرهایی مفیده که میخوان در دایره مذهب و شرع مقدس شروع به زندگی کنند انشالله

 

1- اگر ماشین شخصی دارید وقتی با همسرتان درون ماشین هستید مراقب رفتار و احوالاتتان باشید چون همیشه کسی هست که به شما چشم دوخته و مطلقا از رفتارهای خصوصی درون ماشین بپرهیزید حتی اگر مطمئنید روی قله قاف پارک کردید چون:هرچند اگر همسرتان با شما همراهی کند اما بعدها قضاوت خوبی در موردتان نخواهد داشت و شما در ذهنش فردی موقع نشناس و بی مبالات محسوب می شوید.آقائی تان را حفظ کنید.

 

 

2- اگر با همسرتان با وسیله نقلیه عمومی رفت و آمد میکنید باز مراقب نوع نشستنتان باشید.صندلی تاکسی ،تختخواب نیست !

 

 

3- در خیابان های شلوغ خواهشا دستان هم را نگیرید.خیابان،پارک نیست.دختران و پسران دم بخت زیادی در خیابان ها در حال رفت و آمدند که به هر دلیلی فعلا امکان ازدواج ندارند و ایجاد هوس ازدواج برای این قشر ناجوانمردیست.چون معمولا خانم ها تقاضا میکنند که دستانتان را به هم بدهید با توضیح منطقی این موضوع از ایشان بخواهید از این کار صرف نظر کنند.بماند که بعضی از خانم ها باز هم خیلی نمی فهمند متاسفانه و خودشان را در ایام مجردی فراموش میکنند.جسارتا گاهی قاطعیت بیشتر و البته همراه با محبت لازم است.

 

 

4- در دوران عقد خانم ها بشدت از مسائل جنسی بی موقع گریزانند و استرس با دقائقشان قرین است و به همان اندازه مردها بی منطق و وقت نشناس میشوند.امکان دارد شما مکان یا زمانی را صد درصد مناسب روابط محدود جنسی تان بدانید اما این مکان یا زمان برای همسرتان صد درصد استرس زا باشد.از حال همسرتان مطلع شوید پیش از هرکاری.خودخواه نباشید.

 

 

5- دوران عقد را با هزینه های سنگین رستوران و تفریح نمی توانید شاد نگه دارید بلکه با شناخت بیشتر از جنس مخالف و روحیات و احوالاتش به شادی و نشاطتان بیافزایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی

مُروارید یا دُر، گوهری است معمولاً سفید و درخشان که در اندرون برخی از نرم‌تنان دوکفه‌ای مانند صدف مروارید به وجود می‌آید و مروارید طبیعی یكی از جواهرات بسیار مهم و قیمتی از دوران باستان به شمار می رود و به همین دلیل صید صدف به منظور استحصال مروارید از قرن ها پیش در اقیانوس هند، اقیانوس آرام، دریای آتلانتیک، آبهای استرالیا، فرانسه و همچنین خلیج فارس و دریای عمان و دیگر گستره های حضور صدف مرواریدساز (mother of pearl) رواج داشته است و از سودمندترین ثروت های طبیعی دریاها به شمار می رفته است و می رود. مروارید نماد و تجلی قدرت، ثروت، اشرافیت و سلطنت بوده و شاهد این مدعا حضور لفظ های دیگر برای آن همچون لولو و غیره در كتاب هایی مانند قرآن، انجیل و یا حتی كتاب های تاریخی رم، یونان، چین و تندیس ها پرتره ها و آثار دوران باستان بوده است.

داستان بوجود آمدن این گوهر گرانبها در دل صدف اینست که وقتی جسمی خارجی مانند ذره‌ای شن بین صدف و پوسته او قرار بگیرد جانور لایه‌هایی مرکب از ماده آلی شاخی کونچیولین و بلورهای کلسیت یا آراگونیت را به دور جسم خارجی ترشح می‌کند. از این لایه‌های هم‌مرکز رفته رفته مروارید شکل می‌گیرد. جنس مروارید با جنس دیواره درون صدف یکسان است. شکل مروارید اغلب نزدیک به کره است هرچند به شکل‌های دیگر مانند گلابی و دکمه و حتی شکل‌های نامنظم هم دیده می‌شود. درشتی آن به درشتی دانه خشخاش تا تخم کبوتر است. رنگ مروارید اغلب سفید است ولی ممکن است به رنگ‌های صورتی و زرد و سبز و آبی و قهوه‌ای و سیاه نیز دیده شود. در قرن بیستم پرورش مروارید نیز رایج شد. برای تهیه مروارید پرورشی (که گاه مروارید مصنوعی نیز نامیده می‌شود) با سوراخ کردن پوسته صدف، یک قطعه مروارید بسیار کوچک را در درون صدف قرار می‌دهند تا جانور لایه‌هایی به دور آن ایجاد کند.

اما تصاویری که در این پست خواهید دید مربوط است به راز ساخت و پرورش نوعی نادر و گرانقیمت از مروارید طلا در آب های فیروزه ! "ژاک برانل" مردیست که در جزیره پالاوان در جنوب غربی فیلیپین زندگی می کند، تنها شخصی است که در جهان به این راز پی برده و به ساخت این نوع جواهر کمیاب یعنی "مــــروارید طــلا" مبادرت می کند. او بیش از 38 سال است که در اینکار تجربه دارد.

به گفته ژاک برانل فرایند کشت مروارید خصوصا این نوع که مروارید طلایی است بسیار وقت گیر بوده بطوریکه برای تولید یک جواهر در صدف 5 سال مورد نیاز است و در طی این زمان طولانی با کوچکترین تکان دادن می تواند موجب شکستگی آن شود. هر گونه تغییر در دما و وضعیت آب در صدف تاثیر می گذارد. همه چیز به احساس و تجربیات متخصص این حرفه بستگی دارد و می تواند در چگونگی کیفیت آن نیز تعیین کننده باشد. استخراج طلا از مروارید بسیار کاری چالش انگیز و سخت است حتی بمراتب سخت تر از استحصال طلا از معدن ...




ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی





واحد مرکزی خبر:دکتر نصر
اصفهانی جنین شناس مرکز تحقیقات باروری و ناباروری اصفهان امروز گفت:
رکورد تولد جنین های فریز شده به طور معمول چهار تا پنج سال است و به
ندرت تا هفت سال می رسد اما با تولد نوزاد حاصل از جنین فریز شده، این
رکورد نخستین بار در کشور در اصفهان شکسته شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

تابناک: گری سیک از اعضای شورای امنیت ملی آمریکا در زمان ریاست جمهوری فورد، کارتر و ریگان و دستیار اصلی کاخ سفید در امور ایران در زمان انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی بود. وی که هم اکنون استاد مسائل بین المللی در دانشگاه کلمبیا است در یادداشتی که با عنوان «اگر اسرائیل ایران را بمباران کند چه می شود؟» در سایت «سی ان ان» منتشر شده است به عواقب حمله نظامی اسرائیل به ایران می پردازد.

گری سیک در این یادداشت با فرض وقوع حمله اسرائیل به ایران، نخستین واکنش را تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب قطعنامه ای در محکومیت اسرائیل می داند و چنانچه آمریکا قطعنامه را وتو کند تردیدها در مورد همدستی آمریکا با اسرائیل از بین خواهد رفت.

با این وجود، احتمالا کشورهای اروپایی از این قطعنامه حمایت خواهند کرد و این نشانه آغاز فروپاشی ائتلاف تحریم ها علیه ایران خواهد بود که شکل دادن به آن سال ها زحمت را به دنبال داشته است. چرا که هم امریکایی ها و هم اروپایی ها به طور ضمنی بر این باور بوده اند که تحریم های فلج کننده جایگزینی بوده است برای جنگ، و با وقوع جنگ این باور دیگر معتبر نخواهد بود.

اما ایران چه خواهد کرد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی
وقتی که یک خانم در ورزش جوگیر می شود! (تصویری) ، www.irannaz.com



تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:ورزش,نا سالم,قحط,
ارسال توسط یوسف کریمی
یک زن اسرائیلی با نام تالی فهیما که وابسته به حزب راستگرای این رژیم بود بعد از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دارد از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در مقابل صهیونیستها دفاع کند بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند.
 
مسلمان شدن این زن اسرائیلی با نام تالی فهیما + تصاویر


ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

مهر:این بار این سخنان آتشین و جنگ طلبانه نبود که سبب شد تا اوباما به تیتر یک رسانه ها تبدیل شود، بلکه گاف او در دیدار با مدودف بود.

اوباما در این دیدار از ضبط و پخش مکالمات خود توسط میکروفون غافل بود از همین رو از مدودف خواهش کرد تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مسکو درباره سپر موشکی اروپا فشاری به واشنگتن نیاورد.

اوباما و مدودف در دیدار امروز خود در سئول

رئیس جمهوری آمریکا در این دیدار از مدودف خواهش کرد : لطفا به من فرصت بدهید. این موضوع قابل حل است، اما اجازه دهید تا انتخابات برگزار شود. این آخرین انتخابات من خواهد بود و پس از آن من فرصت بیشتری خواهم داشت.

در پاسخ به این خواهش اوباما، مدودف که تا چند وقت دیگر باید جایش را به "ولادیمیر پوتین" بدهد گفت : من شما را درک می کنم و پیام شما را به ولادیمیر می رسانم.

این گفتگوی اوباما و مدودف از سوی خبرنگاران روسی که اجازه یافته بودند تا در محل گفتگوی دو رئیس جمهور حاضر شوند شنیده شده و سپس مخابره شد که تبدیل به تیتر یک اغلب رسانه های جهان شده است.

مدودف پیش از ترک مسکو به مقصد سئول، به آمریکا هشدار داده بود که فرصت غرب برای دادن امنیت لازم به روسیه درباره استقرار سپر موشکی در نزدیکی مرزهای روسیه در حال پایان یافتن است.




ارسال توسط یوسف کریمی

جام نیوز:سایت باراک اوباما 18 مارس(28 اسفند) نوشت: «رسانه های آمریکا آن قدر در مورد ایران دست به خیال پردازی زده اند که تازه ترین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد اکثر مردم آمریکا اکنون نگرش مثبتی نسبت به ایران نداشته و آن را بزرگ ترین تهدید برای خود می پندارند.»

شبکه خبری راشا تودی طی گزارشی اعلام کرد که نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ حاکی از این است که آمریکا ئیان ایران را به عنوان بزرگ ترین محور شرارت در روی کره زمین می دانند. با توجه به اینکه نه ارتش و نه سازمان های جاسوسی آمریکا هیچ یک معتقد نیستند که ایران می تواند به خاک آمریکا حمله کند، پس چرا رسانه های آمریکا نسبت به ایران که10 هزار کیلومتر با آنها فاصله دارد دچار تشنج شده اند؟

بر اساس نظرسنجی گالوپ، 32 درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، ایران را بزرگ ترین دشمن آمریکا به حساب آورده اند. 87 درصد نیز نگرش مثبتی نسبت به ایران نداشته و دید منفی ای نسبت به ایران دارند.

با توجه به تأثیر تبلیغات بسیار زیاد ضد ایرانی در رسانه های اصلی آمریکا، تعجب آور نیست که چنین نتایجی بدست آید. با چنین هجمه تبلیغاتی بسیار زیاد علیه ایران که در آن هر روز در گوش مردم آمریکا خوانده می شود که ایران قصد حمله به آمریکا را دارد، متوسط مردم آمریکا چه نوع نگرشی باید نسبت به ایران داشته باشند؟

در یکی از این نمونه ها، سی ان ان بدون ارائه هیچ گونه مدرک و برهانی و تنها در راستای ایجاد رعب و وحشت در میان آمریکائیان مدعی می شود: «ایران می تواند به گونه ای هولناک تر از آنچه می توان تصور کرد به آمریکا حمله کند. این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که حزب الله به عنوان یک نیروی نیابتی از طرف ایران فعالیت کرده و می تواند به راحتی این حمله را عملی کند.»

آنچه آمریکا اکنون شاهد آن است افزایش و رشد روز افزون یک تهدید امنیت ملی خیالیست که باعث می شود مردم آمریکا باور کنند که هدف بعدی ایران خاک آمریکا خواهد بود.

نمونه دیگر این خیال پردازی را می توان در خبر فاکس نیوز مشاهده کرد که بیان می دارد: «برخی معتقدند که نیویورک در نهایت در فهرست اهداف ایران قرار خواهد گرفت.»

حتی در طی این ماه نیز مایکل سیلبر، مدیر بررسی های اطلاعاتی پلیس نیویورک، با چاپ مقاله ای در وال استریت ژورنال، ایران را تهدیدی برای شهر نیویورک معرفی کرده است.

رسانه های آمریکا در حالی در مورد تهدید ایران دست به اغراق می زنند که مقامات نظامی این کشور چیزی خلاف این را بیان می دارند. سپهبد رونالد برگیس، مدیر آژانس اطلاعاتی دفاعی آمریکا، رسماً عنوان داشته است که احتمال حمله ایران به آمریکا وجود ندارد: «بر اساس ارزیابی آژانس، احتمال این که ایران بخواهد دست به حمله یا تحریک عامدانه یک نزاع بزند وجود ندارد. مگر اینکه آمریکا اول حمله کند.»

با این حال،  آمریکا با اسرائیل در سر بحث حمله به ایران دچار اختلاف شده است. تل آویو آشکارا از واشنگتن می خواهد تا در حمله نظامی به ایران شرکت کند حال آنکه دولت اوباما نسبت به انجام هرگونه اقدام نظامی اکراه داشته و امیدوار است که تحریم ها بتواند کارساز بوده و سبب تغییر حکومت شود.

در همین راستا، رییس ستاد مشترک آمریکا ژنرال مارتین دمپسی ایده حمله هوایی به ایران را «احمقانه» ، «بی ثبات کننده» و «غیر محتاطانه»  خواند. این اظهارات دمپسی باعث شده است تا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی را متهم به «خدمت به ایرانیان» کند.




ارسال توسط یوسف کریمی



الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم

 




تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط یوسف کریمی




تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:اکبر عبدی, مادربزگ,,
ارسال توسط یوسف کریمی

فیشینگ چیست؟

این عبارت ممکن است برای برخی کاربران اینترنت، عبارت جديدي نباشد ولی نباید فراموش کنیم که میلیاردها کاربر اینترنت وجود دارد و از اين ميان، میلیون ها نفر در دام کلاهبرداری فیشینگ افتاده اند.


فیشینگ یک تکنیک مهندسی اجتماعی است که به وسیله یک هکر یا حمله کننده برای دزدیدن اطلاعات حساس مانند نام کاربری، رمز عبور و رمز کارت های اعتباری استفاده می شود (در این حالت حمله کننده وانمود می کند یک شخص یا یک سازمان مورد اعتماد است).

امروزه اغلب كاربران با دنیای آنلاین عجین شده اند، در حالی که شايد از خطرات معمول این دنیا بی اطلاع باشند.

یک هکر یا یک حمله کننده می تواند هرکسی را براحتی در دام کلاهبرداری فیشینگ خود بيندازد البته تمام این مساله به کاربر بستگی دارد که برای شناسایی و ممانعت به عمل آوردن فیشینگ، هوشمندانه عمل خواهد کرد یا خیر. هرچند فیشینگ یک بدافزار نیست، ولی به این معنی نيست که خطر کمی برای کاربر دارد. هر کاربر اینترنت باید از خطرات اين گونه كلاهبرداري آگاه باشد.

انواع مختلف حمله فیشینگ:

بقیه در ادامه



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی