آنا یوردوموز مولی
مولی کندی ایله داها آرتخ تانیش اولاخ

 


سیب شود رویتان،
سرخ و سـپیدوقشنگ.
سبزشود جانتان،
سبزوبلندوكمند.

سیرشودكامتان،
ازكرم كردگار.
سكه شودكارتان،
روزیتان برقرار.
ماهی عمرت بود،
پرحركت پرتلاش.
غم بشودسنجدي،
رخت ببندد یواش
پرزحلاوت شود،
چون سمنو زندگی.
غرق سعادت شود،
شیوه این بندگی.
  سال نو مبارك
 

 

 




ارسال توسط یوسف کریمی

نانسی

از:فانی فا




تاریخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:نانسی,,
ارسال توسط یوسف کریمی

 

یک زن30ساله هندی بعد از اینکه عاشق یک مار کبری شد، با آن ازدواج کرد.
این عروس هندی به نام “عاقله” گفته است: ‌به رغم این که مارها صحبت نمی‌کنند یا نمی‌فهمند، اما ما به طور منحصر به فردی باهم تفاهم داریم!

 

وی افزود: هر وقت که برایش شیر می‌گذارم فورا برای نوشیدنش از تپه‌ای که درآنجا زندگی می‌کند، خارج می‌شود. این مار هرگز من را نیش نزده است.درمراسم این زوج ۲۰۰۰ نفر شرکت داشتند، چراکه هندی‌ها معتقدند شرکت در چنین مراسم ازدواجی می‌تواند برای روستای آنها خوش‌شانسی بیاورد.

این مراسم عروسی در بوبانسور مرکز ایالت اوریسا در شرق هند برگزار شد.ازدواج میان انسان‌ها و موجودات زنده دیگر امری شایع و معمول درهند است و اخیرا یک دختر قبیله نشین با سگی در نزدیکی بوبانسور ازدواج کرد.

 منبع: نجومی




ارسال توسط یوسف کریمی

با ۶ میلیون تومان همسری دلخواه اختیار کنید+عکس

این خانم با 6000 دلار ساخته شده از سیلیکون در کشور سوئد است. قد 150 تا 175 سانتیمتر ! بافت

پوست 99% شبیه به انسان ! دارای 100 سنسور در اطراف بدنش ،  هر سنسور قابلیت فرم گیری تا 20 موقعیت خاص رو برای ایشون فراهم میکنه به صدای صاحبش فوق العاده حساس است ! و قابلیت اجرای 16 فرمان رو تا فاصله 2 متری بصورت همزمان داره . ضمنا قابلیت گذاشتن رمز عبور هم برای فرمان بری از همسر  در ایشون فراهم شده .

 

یعنی بطور خلاصه فقط واسه صاحبش هر کاری رو انجام میده در صورتی که روش رمز عبور گذاشته بشه. خصوصیات اصلی:  او می تواند سر خود را در جهت دلخواه شما حرکت دهد. شما میتوانید به شرح زیر کاملا اختصاصی به میل خود ،یک مدل انتخاب کنید : اندازه قد رنگ پوست مزایای متعدد ایشون : برقی نیست با حرف زدن زیاد حوصله شما رو سر نمیبره عمرا چاق نمیشه و نیاز به رژیم درمانی همراه با ایشون ندارید ! عمرا آرایشگاه نمیره ! به موسیقی سنتی و اپرا و سوپ علاقه نداره مخالفتی با فوتبال دیدن شما نداره !!! نگرانی بابت دیدن ایشون در چت روم های اینترنتی نخواهید داشت عمرا نق بزنه !  تحت هیچ شرایطی تحریم هم نمیشید !! هیچوقت به خرید نخواهد رفت ! عمرا اگه پیر بشه ، مهریه نمی خواد و هزار و یک مزیت دیگه!

 

نقل از :ایران گرند

                                                         




ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

 نوشته اي كه ذيلا از نظر خواننده گرامي مي گذرد نامه اي است كه مرحوم ميرزا محمد الويري به مرحوم احمدخان امير حسيني سيف الممالك فرمانده فوج قاهر خلج رقمي داشته كه شروع تا خاتمه نامه تمام از حروف بي نقطه الفبا انتخاب و در نوع خود از شاهكارهاي ادب زبان پارسي به شمار مي آيد. انگيزه نامه و موضوع آن قلت در آمد و كثرت عائله و تنگي معيشت بوده است. اين نامه در زمان ناصرالدين شاه بوده.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

مراقب باشید سرتان گیج نرود!



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

روزانه بسیاری از افراد، ساعت های زیادی را پشت کامپیوتر و مانیتور  آن هستند و به کار، تجارت، بازی، ایجاد ارتباط یا مطالعه می پردازند. این افراد که خود ما نیز جزو آنها هستیم، ساعت های زیادی را پشت میز می نشینیم و مدت زمان زیادی را به صحفه مانیتور خیره می شویم. برای حفظ سلامتی همواره باید نکاتی را رعایت کنیم تا بعدها دچار مشکلات زیادی در سلامتی بدن و ستون فقرات و یا حتی چشم نشویم و بتوانیم همیشه پشت این وسیله سرگرم کننده و حیاتی سالم بنشینیم. ما در این صفحه به نکات متعددی در مورد حفظ سلامت بدن کاربران هنگام کار با کامپیوتر پرداخته ایم.

 مواردی که با رعایت آنها،‌ می توانید بدون هیچ مشکلی سالیان سال پشت میز کامپیوتر خود بنشینید و از اینترنت و کامپیوتر و کار با آنها لذت ببرید!

                                                                    منبع:برترین ها

 

                              حتما ادامه ی مطلب را مطالعه بفرمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی




تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:آخر شانس,
ارسال توسط یوسف کریمی

 

این تصاویر مقایسه طنز آمیز چهره های کارتونی با شخصیت های معروف سیاسی جهان است.

در این تصاویر شخصیت های چون "بوریس جانسون" شهردار لندن، "نیکلا سارکوزی" رئیس جمهور فرانسه و "ولیام هیگ" وزیر امور خارجه انگلیس و.... با چهره های کارتونی مقایسه شده اند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی
پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نيز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.
 
ایرنا: معاون حقوقی و امور مجلس معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور گفت: پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نيز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.

عبدالعلی تاجی افزود: این پیش نویس به كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در صورت موافقت نمایندگان، این پیشنهاد در قالب یك طرح و به عنوان بندی از لایحه بودجه سال 1391 قابل بررسی خواهد بود.

وی با بیان اینكه برخی از كارمندان تمایل دارند برای مثال با 20 سال سابقه و 20 روز حقوق بازنشسته شوند، اما در قانون مدیریت خدمات كشوری چنین حكمی وجود ندارد، اظهار کرد: از این رو پیش نویسی در معاونت توسعه مدیریت تهیه شده كه قانون مدیریت خدمات کشوری به نوعی اصلاح شده و كارمندان بتوانند با هر سابقه كاری بازنشسته شوند.

تاجی در عین حال افزود: طبیعی است كه مدت زمانی به عنوان كف سابقه خدمت تعیین خواهد شد؛ مانند 15 سال یا شبیه آن.



ارسال توسط یوسف کریمی


دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت. دندان هایی نامتناسب با گونه هایش، موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره. روز اولی که به مدرسه جدیدی آمد، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند! نقطه مقابل او دختر زیباروی و پولداری بود که مورد توجه همه قرار داشت. او در همان روز اول مقابل تازه وارد ایستاد و از او پرسید:
میدونی زشت ترین دختر این کلاسی ؟
یکدفعه کلاس از خنده ترکید …

بعضی ها هم اغراق آمیزتر می خندیدند. اما تازه وارد با نگاهی مملو از مهربانی و عشق در جوابش جمله ای گفت که موجب شد در همان روز اول، احترام ویژه ای در میان همه و از جمله من پیدا کند.
او گفت: اما بر عکس من، تو بسیار زیبا و جذاب هستی.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی


بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است: "کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم. بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم. اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم!"





ارسال توسط یوسف کریمی


کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت. تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید. وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست!
بالای سرش را نگاه کرد. تعدادی میمون را دید که کلاه ها را برداشته اند.
فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند. او کلاه را از سرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند.
به فکرش رسید... که کلاه خود را روی زمین پرت کند. لذا این کار را کرد. میمونها هم کلاهها را بطرف زمین پرت کردند و او همه کلاه ها را جمع کرد و روانه شهر شد.
سالهای بعد نوه او هم کلاه فروش شد. پدر بزرگ این داستان را برای نوه اش تعریف کرد و تاکید کرد که اگر چنین وضعی برایش پیش آمد چگونه برخورد کند ...
یک روز که او از همان جنگل گذشت در زیر درختی استراحت کرد و همان قضیه برایش اتفاق افتاد.
او شروع به خاراندن سرش کرد. میمون ها هم همان کار را کردند. او کلاهش را برداشت، میمون ها هم همان کار را کردند. نهایتا کلاهش را بر روی زمین انداخت. ولی میمون ها این کار را نکردند!
یکی از میمون ها از درخت پایین آمد و کلاه را از روی زمین برداشت و گفت : فکر می کنی فقط تو پدر بزرگ داری؟!




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:میمون , کلاه فروش,جنگل,پدربزرگ,استراحت,,
ارسال توسط یوسف کریمی


جوان ثروتمندی نزد عارفی رفت و از او اندرزی برای زندگی نیک خواست ...
عارف او را به کنار پنجره برد و پرسید: چه می بینی؟
گفت: آدم هایی که می آیند و می روند و گدای کوری که در خیابان صدقه می گیرد.
بعد آینه بزرگی به او نشان داد و باز پرسید: در آینه نگاه کن و بعد بگو چه می بینی؟
گفت: خودم را می بینم !
عارف گفت: ولی دیگر دیگران را نمی بینی !
آینه و پنجره هر دو از یک ماده ی اولیه ساخته شده اند و آن چیزی نیست جز "شیشه"
اما در آینه لایه ی نازکی از نقره در پشت شیشه قرار گرفته و در آن چیزی جز شخص خودت را نمی بینی
این دو شی شیشه ای را با هم مقایسه کن :
وقتی شیشه فقیر باشد، دیگران را می بیند و به آنها احساس محبت می کند.
اما وقتی از جیوه (یعنی ثروت) پوشیده می شود، تنها خودش را می بیند !
تنها وقتی ارزش داری که شجاع باشی و آن پوشش جیوه ای را از جلو چشم هایت برداری، تا بار دیگر بتوانی دیگران را ببینی و دوستشان بداری




ارسال توسط یوسف کریمی


چهار دانشجو شب امتحان به جای درس خواندن به مهمونی و خوش گذرونی رفته بودند و هیچ آمادگی برای امتحانشون رو نداشتند.
روز امتحان به فکر چاره افتادند و حقه ای سوار کردند به اینصورت که سر و رو شون رو کثیف کردند و مقداری هم با پاره کردن لباس هاشون در ظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند. سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودند و یک راست به پیش استاد رفتند.

مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند:


که دیشب به یک مراسم عروسی خارج از شهر رفته بودند و در راه برگشت از شانس بد یکی از لاستیک های ماشین پنچر میشه و اونا با هزار زحمت و هل دادن ماشین به یه جایی رسوندنش و این بوده که به آمادگی لازم برای امتحان نرسیدند کلی از اینها اصرار و از استاد انکار، آخر سر قرار میشه سه روز دیگه یک امتحان اختصاصی برای این 4 نفر از طرف استاد برگزار بشه ...

آنها هم بشکن زنان از این موفقیت بزرگ، سه روز تمام به درس خوندن مشغول میشن و روز امتحان با اعتماد به نفس بالا به اتاق استاد میرن تا اعلام آمادگی خودشون رو ابراز کنند.

استاد قبل از امتحان با اونها این نکته رو عنوان می کنه که بدلیل خاص بودن و خارج از نوبت بودن این امتحان باید هر کدوم از دانشجوها توی یک کلاس جدا بنشینند و امتحان بدن که آنها هم به خاطر داشتن وقت کافی و آمادگی لازم با کمال میل قبول می کنند.

امتحان حاوی دو سوال و بارم بندی از نمره بیست بود:

1. نام و نام خانوادگی؟
2 نمره

2. کدام لاستیک پنچر شده بود؟
18 نمره

الف. لاستیک سمت راست جلو
ب. لاستیک سمت چپ جلو
ج. لاستیک سمت راست عقب
د. لاستیك سمت چپ عقب




ارسال توسط یوسف کریمی

 

اگه گفتی این عکس چه نکته ای داره؟!




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:نکته,جالب,عکس,,
ارسال توسط یوسف کریمی


شما در سالن سینما ننشسته یا بر روی مبل راحتی تان لم نداده اید، این هم فیلم پیشتازان فضا یا هر فیلم علمی تخیلی دیگری با آن همه ربات و صفینه و این داستانها نیست! حقیقت آن است که دوستان چشم بادامی مان در حال ساخت یک آسانسور فضایی کاملاً واقعی هستند و امید می رود تا سال 2050 آن را افتتاح کنند! بنا به خبر منتشره در روزنامه یومیوری ژاپن، شرکت ساختمانی اوبایاشی قول داده تا نیمه قرن جاری آسانسوری به ارتفاع 36,000 کیلومتر را به بهره برداری برساند.

این کمپانی قصد دارد تا از لوله های کربن نانو که 20 برابر محکم تر از فولاد هستند، برای ساخت کابل مورد نیاز این آسانسور بهره ببرد. قرار است در ساخت این دستگاه از کابلهایی به طول کلی 96,000 کیلومتر برای بالا و پایین بردن اتاقک آسانسور استفاده شود. بدین ترتیب طول کابل مصرفی چیزی در حدود یک چهارم فاصله زمین تا ماه خواهد بود.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی


دانشمندان آی‌بی‌ام اعلام کردند که توانسته‌اند گامی اساسی در ترکیب دنیای رایانه و مغز بردارند. این شرکت فناوری موفق به تولید دو پیش‌ساخت تراشه شده که به گفته محققان می‌توانند اطلاعات را شبیه مغز پردازش کنند. این تراشه‌ها نتیجه شش سال تلاش ۱۰۰ محقق بوده که حدود ۴۱ میلیون دلار برای سازمان پروژه‌های تحقیقات پیشرفته دفاعی آمریکا هزینه دربرداشته است.

این پیش‌ساخت‌ها، شواهد بیشتری را از اهمیت روزافزون پردازش همزمان یا انجام همزمان چند وظیفه توسط رایانه‌ها نشان می‌دهد. این کار از اهمیت زیادی برای نمایش گرافیکی و تجزیه مقادیر زیاد اطلاعات برخوردار است. کاربری‌های کنونی از این تراشه در سطح بسیار ساده مانند فرمان دادن به خودرو برای عبور از پیچ یا بازی‌هایی مانند پینگ‌پونگ است.

به گفته محققان برای ورود این تراشه‌ها به آزمایشگاه و بعد در محصولات بیش از یک دهه زمان لازم است. به گفته دانشمندان آنچه در این بین مهم است نه کار این تراشه‌ها که چگونگی انجام آن است. قابلیت این تراشه‌ها برای انطباق با گونه‌های اطلاعاتی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی نشده بودند، بسیار قابل توجه است.

محققان فناوری از مدت‌ها پیش به دنبال ساخت رایانه‌هایی با توانایی یادگیری انسانی بودند اما شیوه‌های اکتشافی شرکت آی‌بی‌ام و سایر شرکت‌ها در مورد "محاسبات شناختی" می‌تواند به ساخت تراشه‌هایی با قابلیت انطباق‌پذیری بهتر به اطلاعات دور از انتظار منجر شود. این تراشه‌ها می‌توانند به صورت بالقوه به پردازش علائم دنیای واقعی مانند دما یا صوت یا حرکت کمک کرده و آن‌ها را برای رایانه‌ها قابل احساس کنند. به گفته سازندگان، این تراشه از بخش‌هایی تشکیل شده که مانند نورون‌ها و سیناپس‌های دیجیتالی رفتار کرده و آن‌ها را از سایر تراشه‌ها متفاوت می‌کند.

منبع : ایتنا





ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی

کمتر کسی است که تا اندازه ای به هنر نقاشی علاقمند باشد و نام باب نورمن راس، نقاش آمریکایی و مجری تلویزیون به گوشش نخورده باشد. او که متولد ۱۹۴۲ و درگذشت 1995 میلادی بود، با آرامش و شکیبایی‌ای که داشت، سازنده و مجری برجستهٔ برنامهٔ معروف تلویزیونی "لذت نقاشی" شد بطوریکه که این برنامه دوازده سال ادامه داشت و مارک تجاری باب راس برای کتابها و وسایل هنری اش موفقیت های را برایش به ارمغان آورد. وی زاده اورلاندو فلوریدا در امریکا بود. پس از ده سال کار در نیروی هوایی امریکا، به کار جنبی خود که نقاشی تجاری بود پرداخت و سبک عامه پسند موفقی را ارایه کرد، که نقاشی رنگ خیس روی خیس بود.

او در برنامه هایش به همه ثابت کرد که همه می توانند مانند او نقاشی بکشند! باب راس با شخصیت شکیبا و فروتن خود و با کلام شیوا و استفاده از استعاراتی مانند: "این ابر کوچولو داره اونجا شادی می کنه"، "شاد باشی کوه کوچولو" و ... قدم بقدم ما را با روح آرام و دیدگاه زیبای خود از زندگی آشنا می کند. او با گفتن "این مخلوقات کوچک خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می کنن" بما یاد آوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتا یک بوته یا درخت.  برنامه های تلویزیونی باب راس در ایران از سال 1380 در صدا و سیما آغاز به پخش شدند و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کردند و عملا سطح هنر نقاشی ایران را بالا بردند. هر چند که باب در سن ۵۲ سالگی در گذشت اما می توان تصور کرد که او با همان موهایی که مانند برگهای یک درخت بر سر او سایه انداخته، آرام و با همان صدای آرام، به فرشتگان تعلیم نقاشی می دهد! و بسیاری از نقاشان آماتور ایرانی به روح او به پاس خدماتش درود می فرستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی


در چند هفته گذشته هنرمندی به نام Sonja Hinrichsen به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن بوسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است.




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: هنـر, قـدم زدن , دختـر ,بـرف,نقاشی,اثر هنری,Sonja Hinrichsen,,
ارسال توسط یوسف کریمی

ای خدا این چهره را گریان مکن

عید  ما را تلخ با مهمان مکن

حالمان، هرچند خیلی خوب نیست

بد ترش  با  پاتک آنان مکن

عمه ها را منصرف دار ازسفر 

خاله هارا راهی تهران مکن

راه بر خواهر زنان مسدود ساز

باجناقی سوی ما پران مکن

ای خدا مادر زن از ما دور دار

خانه را با زلزله ویران مکن

زنگ در را از صدا انداختیم

درد آن را خواهشاَ در مان نکن

مرغ و ماهی  جور کردن مشکل است

 لطفا  این اعصاب را داغان مکن

 استرس  بر جان و دلهامان نریز

شکل ما را هم چو نی قلیان مکن

قرضمان را بیش از این بالا مبر

جمع مارا راهی زندان مکن

 یا که یک پول ردیفی لطف کن

یا که مهمان را بلای جان مکن

از: وبلاگ عمو مصطفی




ارسال توسط یوسف کریمی

مد شده این روزها پز می دهیم

پیش هر کس، هر کجا پز می دهیم

جمعمان هر وقت کامل می شود

یا که می لافیم؛ یا پز می دهیم

کار ما اصلا همین پز دادن است

خوب و خوشحالیم تا پز می دهیم

واقعا خیلی سبک تر می شویم

چون که ریلکس و رها پز می دهیم

هیچ فرقی هم ندارد جای آن

در عروسی یا عزا پز می دهیم

چهره هامان ناز و خوشگل می شود

بس که با ناز و ادا پز می دهیم

یک نفس در خواستگاری هایمان

از سر صدق و صفا پز می دهیم

با نماز و روزه و اعمال هم

دور از چشم خدا پز می دهیم

با قیافه، لنز، مو، گوشی، لباس

روسری، عینک، طلا پز می دهیم

با عمو ها، عمه ها، هر کس که شد

دوست، فامیل، آشنا پز می دهیم

خال کوبی می کنیم ابروی خود

تازه آن هم تا به تا پز می دهیم

می خریم از بوفه ی دانشکده

کیک با کوکا کولا پز می دهیم

کاش این پزها کمی معقول بود

گاه خیلی نابجا پز می دهیم

خانعمومان برج دارد در ونک

ما ته یک روستا پز می دهیم

عمه ی داماد ما هر وقت که

می رود اسپانیا پز می دهیم

خاله رعنا رفته ویلای شمال

بعد ما در این هوا، پز می دهیم

سوپر استار است دختر عمه مان

او خودش نه بلکه ما پز می دهیم

در اتاق سی سی یو، زیر سرم

یا که در حال کما پز می دهیم

در خیابان، با لباس و کیف و کفش

با مگان و زانتیا پز می دهیم

این درست، اما نمی دانم به چی

توی استخر و سونا پز می دهیم

توی مهمانی که غوغا می کنیم

چون که با هم همصدا پز می دهیم

دائماً با امتیاز این و آن

مد شده این روزها پز می دهیم

از: وبلاگ عمو مصطفی




ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی

درد عصب سياتيك يكي از شايع‌ترين بيماري‌هايي است كه به دلايل مختلف از قبيل تخريب غشاي ديسك، جابه‌جايي لگن، آسيب‌ديدن استخوان خارجي، فشارهاي عصبي و استرس ممكن است در افراد بزرگسال ديده شود. راهكارهاي مختلفي در شيوه‌هاي درمان‌هاي طبيعي در جهان وجود دارد كه ابتلا به اين بيماري و عود‌كردن آن در بدن را كنترل و مهار مي‌كند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:عشق,,
ارسال توسط یوسف کریمی

 

این داستانِ یک دکتر است. دکترِ داستانِ ما در حال حاضر در استرالیا زندگی می کند. زندگی بسیار مرفه ای دارد، زندگی که هیچیک از همکلاسی هایش حتی خواب آن را هم نمی دیدند !

همه ی ما می خواهیم در زندگی به بالاترین چیزها دست یابیم. در هر کلاس می خواهیم شاگرد اول باشیم، گرانترین لباس های بازار را بخریم، کفشهایمان جزء کفش های تک باشد، بلندترین و گرانترین اتومبیل شهر را می خواهیم، می خواهیم با زیباترین و خوشگلترین دختر شهر ازدواج کنیم، دوست داریم بچه هایمان از زیباترین و بهترین بچه های مدرسه خود باشند. می خواهیم بهترین پست ها را داشته باشیم، دلمان می خواهد اگر کاری را شروع کردیم، یک شبه به اوج برسیم و همه ما را به عنوان الگوی "موفقیت" بشناسند.

اما دکترِ داستانِ ما روحیه اش با این قیاس ها سازگار نبود و در این راستا در کل انسانِ کاملاً "متفاوتی" بود.

او می خواست یک زندگی
"معمولی" داشته باشد و جالب اینکه در هیچ امتحانی قصد نداشت رتبه ی اول را کسب کند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی
ارسال توسط یوسف کریمی

هنرنمایی آب ، باد و سرما!



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:هنرنمایی, آب , باد ,سرما,طبیعت,,
ارسال توسط یوسف کریمی




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:عید,آماده باش,,
ارسال توسط یوسف کریمی

پسرم! گروهی، اگر احترامشان کنی تو را نادان می دانند و اگر بی محلیشان کنی از گزندشان بی امانی. پس در احترام، اندازه نگهدار!
پسرم! دانشگاه کسی را آدم نمی کند. علم را از دانشگاه بیاموز ، ادب را از مادرت!
پسرم! سخت ترین کار عالم ، محکوم کردن یک احمق است.
پسرم! در تاکسی با تلفن همراه بلندبلند صحبت نکن.
پسرم! با كسی كه از روزنامه فقط نيازمنديهايش را ميخواند دوستی نكن. آدم بيكار و بی اراده ای است.
پسرم! با کسی که شکمش را بیشتر از کتاب هایش دوست دارد ، دوستی مکن.
پسرم! با رئيس ات زياد گرم نگير برايت حرف درمی آورند.
پسرم! هیچ گاه از دانشگاه های هاروارد، ماساچوست و بوستون مدرک نگیر. برایت حرف در میارن. مگه دانشگاه آزاد چشه؟
پسرم! قرض نگير. قرض هم نده.
پسرم! شماره حساب هدفمندی یارانه ها ، رمزگذاری شده در صندوقچه مرحوم آقابزرگ توی اتاق پشتی است.
پسرم! اخبار را از منابع مختلف بگیر. جمع بندی اش با خودت. مخاطب دائمی یک رسانه بودن آدم را به حماقت می کشاند.
پسرم ! كسي را به خاطر دين اش مسخره نكن. چون او هم حق ندارد بخاطر دين ات تو را مسخره كند.
پسرم! شهر ما خانه ما! …نه نه نه! نمی خواد عزیزم. شهرشون خونه خودشون. اول اتاقت رو از این ریخت در بیار.
پسرم! دوستانت را با یک لیوان آب خوردن امتحان کن! آب را به دستشان بده تا بنوشند! بعد بگو تا دروغ بگویند! اگر عین آب خوردن دروغ گفتند از آنان بپرهیز…
پسرم! قواعد رانندگي را بيخيال. فقط مواظب باش بهت نزنند.
پسرم! اگر کسانی از سر نادانی به تو خندیدند ، تو برای شفایشان گریه کن
هان ای پسر! اهل هنر را احترام کن. اما مواضع سیاسی ات را با کسی مسنج وکسی را به خاطر مواضعش مرنجان.
پسرم! بلوتوث تلفن همراهت را خاموش نگهدار، مگر در مواقع ضروری
فرزندم!هیچ کس تنها نیست.
پسرم! هر روز از همکارانت در اداره عمیقا خداحافظی کن. کسی نمی داند آیا فردا در همان اداره باشی یا نه. اداره در همان شهر باشد یا نه. شهر در… ولش کن پسرم
پسرم! پیامک های عید نوروزت را همین الان بفرست هان ای پسر! خواستی در مملکت خودمان درس بخوانی بخوان. خواستی فرنگ بروی برو. اما اگر ماندی از فرنگ بد نگو ، اگر رفتی از مملکتت.
پسرم! گوجه را از نارمک بخر، شنیده ام ارزان است!
و در آخر: پسرم اوج نگیر
از:خنده بازار 
 




ارسال توسط یوسف کریمی




تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:ایران,سینمای جهان,اسکار,,
ارسال توسط یوسف کریمی

قسمتی از نامه پیمان معادی به اصغر فرهادی


(( وقتی آنجلينا جولی درباره کار بعدی‌ات پرسيد و ساده و راحت درخواست کرد که در فيلمت بازی کند و در پاسخ حرفت که گفتی شخصيت زن فيلمت فرانسوی زبان است ، گفت تا آن تاريخ می‌تواند زبان فرانسه ياد بگيرد، من غرق در غرور شدم ))

 

_______________________________________________




ارسال توسط یوسف کریمی




تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:اینترنت در ایران,,
ارسال توسط یوسف کریمی

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

فيلم ايرانی "جدايی نادر از سيمين" در ادامه موفقيت‌هايی که تاکنون به دست آورده، جايزه بهترين فيلم خارجی جشنواره فيلم‌های مستقل آمريکا (اسپيريت) را از آن خود کرد 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی

غضنفر در يك تست هوش دردانشگاه
شركت كرد
.

سوالات اين مسابقه به شرح زير بود:

 

1

جنگ 100 ساله چند سال طول کشيد؟

 

ا

116 سال 

ب

99 سال 

پ

100 سال 

ت

150 سال

 

غضنفر از اين سوال بدون دادن جواب عبور كرد.

 

2

كلاه پانامايي در كدام كشور ساخته ميشود؟

 

ا

برزيل 

ب

شيلي   

پ

پاناما

ت

اكوادور

 

غضنفراز دانشجویان دانشگاه براي جواب دادن کمك خواست.

 

3

مردم روسيه در كدام ماه انقلاب اكتبر را جشن ميگيرند؟

 

ا

ژانويه

ب

سپتامبر   

پ

اكتبر   

ت

نوامبر

 

غضنفر از خدا كمك خواست.

 

 

4

کدام يك از اين اسامي اسم كوچك شاه جورج پنجم بود؟

 

ا

ادر   

ب

البرت

پ

جورج   

ت

مانويل

غضنفر اين سوال رو با پرتاب سكه جواب داد.

 

5

نام اصلي جزاير قناري واقع در اقيانوس ارام از چه منبعي گرفته شده است؟

 

ا

قناري

ب

كانگرو 

پ

توله سگ 

ت

موش صحرايي

غضنفر از خيرامتحان گذشت.

 

جواب سؤالات در پايين
.
.
.
.
.
.

اگر شما فكر ميكنيد كه از غضنفر باهوشتر هستيد و به هوش او ميخنديد پس لطفا به جواب صحيح سؤالات در زير توجه كنيد



ادامه مطلب...
ارسال توسط یوسف کریمی


ادامه مطلب...

تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:پرندگان زیبا,,
ارسال توسط یوسف کریمی

http://up98.ir/upload/server1/u97zsdde4mdhkdpgqce.jpg
http://up98.ir/upload/server1/luz2mifel95u0mshr25.jpg
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:عکس جالب,,
ارسال توسط یوسف کریمی